Floating Island RPG

/Textinis RPG su įvesta dice sistema. NOW OPEN./
 
rodiklisrodiklis  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share | 
 

 Kovos būdai

Go down 
AutoriusPranešimas
Wandering Spirit
Admin
avatar

Pranešimų skaičius : 951
Join date : 2010-02-04

RašytiTemos pavadinimas: Kovos būdai   2010-02-10, 3:55 pm

Kovos būdai

Kovos būdai - jie reikalingi, kad žinotumėte, kokie bus jūsų priešininkai. Taip pat jūs galite rinktis vieną iš čia esančių kovos būdų. Jei renkatės savo sugalvotą arba kitokį aprašykite jį(artimas/tolimas, kokie ginklai ir kaip naudojami etc.). Jei jūsų kovos būdas pakankamai panašus į vieną iš čia aprašytų, tiesiog nukopijuokite šį kovos būdą, savo nerašykite. Jei norite dar galite paaiškinti skirtumus. Taip pat kovos būdai gali padėti jums susikurti veikėją, jei nesate užtikrinti kokio tiksliai norit.

Artima kova -->Vagis -->Žudikas
Artima kova -->Vagis -->Banditas
Artima kova -->Vagis -->Nindzė
Artima kova -->Karys -->Barbaras
Artima kova -->Karys -->Riteris
Artima kova -->Karys -->Sargybinis
Artima kova -->Kovos menai -->Karate
Artima kova -->Kovos menai -->Kung fu
Artima kova -->Kovos menai -->Shaolini
Tolima kova -->Lankininkas -->Kariuomenės lankininkas
Tolima kova -->Lankininkas -->Medžiotojas
Tolima kova -->Lankininkas -->Miškininkas
Tolima kova -->Burtininkas -->Elementalistas -->Druidas
Tolima kova -->Burtininkas -->Elementalistas -->(element)Mancer
Tolima kova -->Burtininkas -->Elementalistas -->Shamanas
Tolima kova -->Burtininkas -->Iškvietėjas -->Elitinis iškvietėjas
Tolima kova -->Burtininkas -->Iškvietėjas -->Nekromantas
Tolima kova -->Burtininkas -->Iškvietėjas -->Vudu burtininkas(Dvasių kvietėjas)

MAIŠYTI

Artima kova -->Samurajus(Karys+kovos menai)
Artima kova -->Profesionalus vagis(Vagis+Medžiotojas)
Artima kova -->Blood Knight(Riteris+Žudikas)
Įvairi kova -->(element) Knight(Riteris+elementalistas)
Kitas -->Shapeshifter(Druidas+???)
Artima kova -->Blade Knight(???)
Kitas -->Shifter(???)
Artima(arba tolima) kova -->Grim Knight(???)

Apie kiekvieną plačiau:

Pagrindiniai:

Vagis - Vikrus, suktas, nėra labai stiprus, bet jėgos trūkūmą atperka didelis greitis. Dažniausiai nenešioja šarvų. Mėgstamiausi ginklai - peilis, durklas, retai atvejais - trumpas kardas. Naudojasi visokiais triukais - dūminės bombos, nuodai ir pan.

Vagis:
 

Karys - Karys gali būti garbigas ar nelabai, bet dažniausiai jis turi sunkius ar vidutinius šarvus, kartais plonus, kardą ar kokį kitą sunkų ginklą. Jo didelė jėga.

Karys:
 

Kovos Menai - Kovos menų meistrai visada garbingi, turi didelę jėgą ir greiti. Retai kovoja su ginklais. Dažniausiai būna be šarvų, retais atvejais - turi lengvus šarvus.

Kovos menai:
 

Lankininkas - Lankininkai greiti, dažniausiai būna be šarvų arba su lengvais šarvais, retais atvejais - vidutiniais šarvais. Ginklas - arbaletas arba lankas.

Lankininkai:
 

Poskyriai:

Žudikas - Vagis, kuris pasuko tamsesniu keliu. Šis vagis ne prasėlidnavo ir pabėgdavo nepastebėtas, o nužudydavo sargybinius, kad nebūtų kam jo pastebėti. Žudikai kartais turi šarvus, kartais ne. Jei turi, dažniausiai slepia po rūbais. Mėgstamiausi ginklai kaip ir vagies.

Žudikas:
 

Banditas - Vagis, kuris nemėgsta sėlinti, o dažniau kovoja. Jo ginklai - dažniausiai trumpas kardas, kirvukas, kartais ietis. Nešioja vidutinius ar lengvus šarvus.

Banditas:
 

Ninja - Tai vagis, kuris prasėlinbdavo pro priešus, nužudydamas, tik kai tai būdavo būtina. Mėgstamiausi ginklai - katana, peiliai, šurikenai ir pan. Dažniausiai be šarvų, retais atvejais - su lengvais šarvais.

Ninja:
 

Barbaras - Tai karys, kuris nepasio saugumo, ir gali ištverti neitiketinai daug sužeidimų bei skausmo. Dažniausiai neturi šarvų. Mėgstamiausi ginklai - visi sunkūs ginklai. Jo stiprybė - gryna, žvėriška jėga.

Barbaras:
 

Riteris - Karys, kuris turi sunkius, ar labai sunkius šarvus ir sunkius ginklus. Būna ir pėsčių ir raitų. Dažnai net jų žirgai šarvuoti. Jų ginklai - ilgi kardai, kalavijai, ietys. Nešioja skydus ir labai vertina garbę.

Riteris:
 

Sargybinis - Karys, kuris gali neturėti šarvų, turėti lengvus, vidutinius ar sunkius šarvus. Ginklai irgi labai įvairūs. Vieni yra samdiniai, kiti tarnauja valdovams. Jų ginkluotė dažniausiai priklauso nuo to, iš kokios jie šalies ir kam tarnauja.

Sargybinis:
 

Karate - kovos menų būdas, labai skirtingas, nes yra daug skirtingų stilių. Kovojama rankomis, be šarvų. Visas kovos menas susideda iš grynų kautynių ir įvairių judesių.

Karate:
 

Kung fu - Kovos menų būdas, senesnis uz karate. Kung fu stiliai - skirtingų gyvūnų. Kovojama rankomis, kartais ivairiais ginklais, be šarvų. Kai kurie judesiai primena magiją.

Kung fu:
 

Shaolini - Vienuolių kovos menas. Turbūt galingiausias, bet sunkiausias. Skirtingų stilių beveik nėra. Shaolini kariai kovoja rankomis ar lazdomis. Niekada nenaudoja aštrių ginklų. Shaolini meistrai sugeba tokių dalyku, kurie kartais maišomi su magija.

Shaolini:5851:
 

Kariuomenės lankininkai - Lankininkai su arbaletais ar dideliais lankais. Dažniausiai turi šarvus. Kokius priklauso nuo to, kurioje armijos eilėje stovi.

[spoilerKariuomen4s lankininkas]Tolima kova-->Lankininkai-->Kariuomenės lankininkas

Medžiotojai - Lankininkai, turi lengvus ar vidutinius lankus, o turtingesni - net šautuvus(senovinius). Dažnai moka naudotis ir peiliu ar trumpu kardu. Dažniausiai neturi šarvų, arba turi lengvus šarvus. Dažnai moka jodinėti, ar turi pagalbini gyvūna(šunį, mešką ar kokį kitą).

Medžiotojas:
 

Miškininkai - Panašūs kaip medžiotojai. Jie nenaudoja šautuvų, naudojasi lankais ar arbaletais. Būna arba su lengvais šarvais, arba be šarvų, retais atvejais - vidutiniais šarvais. Pažysta gamtą

Miškininkas:
 

Elementalistas - Burtininkai, kurie moka naudotis savo tautos elementu. Vėjo tauta gali sukelti uraganą, ugnies tauta - gaisrą. Jų galią gali padidinti skeptrai/lazdos.

Elementalistas:
 

Iškvietėjai - Burtininkai, kurie naudojasi savo galiomis iškviesti visokiausius gyvius bei dvasias. Jų iškvietimus įtakoja jų tauta. Pavyzdžiui - ugnies tautos iškvietėjas negalės pasikviesti yečio, ar džino. Jų galią gali padidinti skeptrai/lazdos.

Iškvietėjas:
 

Smulkiausi poskyriai:

Druidai - Burtininkai garbinantys gamtą. Jų tauta mažai įtakoja jų galias. Jų galios - augalų valdymas, gydymas, gyvūnų iškvietimas bei jais pavirtimas. Jų galią gali padidinti tik specialus skeptras/lazda.

Druidas:
 

(element)Mancer - Tik galingiausi elementalistai gali jais tapti. Pavadinimas keičiasi pagal tautą ir lygį. Ugnies tautos pirmo lygio vadintūsi Firemancer, antro lygio - Flamemancer, ketvirto lygio taptų Pyromancer. Jie gali pasiekti ir aukštesnių lygių, ar maišytis su kita tauta. Jų galią stipriai gali padidinti skeptrai/lazdos.

(element)mancer:
 

Shamanai - Kaip ir druidai, burtininkai garbinantys gamtą. Jų galios, kitaip nei druidų, ne gamtos valdymas, bet greičiau gamtos gaivalų. Jie skiriasi nuo elementalistų, nes jie savo galias gauna iš aplinkos, iš pačių elementu, bet jie turi jas naudoti su pagarba ir saikingumu, nes jei pradės šia galia piktnaudžiauti, jie šią galią praras. Lazdos/skeptrai nekeičia jų galios.

Šamanas:
 

Elitiniai iškvietėjai - Jie - iškvietėjų aukštesnis lygis. Jie, ne taip kaip iškvietėjai, nesinaudoja dvasių galiomis, o kviečiasi visokius gyvius, kad jiems padėtų kovoje. Dažnai jie moka ir truputi elementalistų magijos, ar kurio nors kovos būdo. Tai priklauso nuo iškvietėjo dažniausiai kviečiamų padarų. Jų galią gali padidinti skeptrai/lazdos.

Elitinis iškvietėjas:
 

Nekromantai - Tai burtininkai, keliantys iš kapų numirėlius. Taip pat konstruojantys visokias bjaurybes pasinaudodami savo galiomis ir išradingumu(pvz.: Dešimtrankis karys, mėsos pabaisa, mėsos golemas, spygliuotas skeletas ir t.t.). Jų galią gali padidinti skeptrai/lazdos.

Nekromantas:
 

Vudu burtininkai(Dvasių kvietėjai) - Tai iškvietėjai, kurie naudojasi dvasių galiomis. Kartais tiesiog iškviečia dvasias kaip kovotojus, kartais pasinaudoja jų galiomis , kad ir ugniai sukelti. Tai pavojingas dalykas, nes dvasios gali nepaklusti. Jų galią gali padidinti lazdos/skeptrai.

Spoiler:
 

Maišyti:

Samurajus - Tai karys, kuris beveik visada naudojasi kardu/katana. Jis turi lengvus ar vidutinius, kartais sunkius šarvus. Samurajui garbė - viskas. Taip pat jie besalygiškai paklūsta savo vadui. Jam paliepus galėtų nusižudyti net nesudvejoję.

Samurajus:
 

Profesionalus Vagis - Jis moka beveik visasa įmanomas gudrybes. Naudojasi peiliu ir lanku, kartais dar ir trumpu kkardu ar durklu. Jais negalima pasitikėti, jie - patys klastingiausi ir sukčiausi. Dažnokai jie linksmi, nepasipūtę, linkę apsimesti, kad nusileidžia.

Profesionalus vagis:
 

Blood Knight - Šiems riteriams nebe tokia svarbi garbė. Jie taip pat ne visi turi žirgus. Jų ginklai dažniausiai kardai, nors būna ir kitokių(pavyzdžiui dalgiai ir pan.). Šarvai dažniausiai sunkūs ar vidutiniai.

Blood Knight:
 

Blade Knight - Tai įpatingas karys. Jie gali būti ir be šarvų, ir su lengvais/vidutiniais/sunkiais šarvais. Jų ginklai visada kardai, beveik visada plačia geležte. Labai mažai kas jais tampa.

Blade Knight:
 

(element) Knight - karys, kuris per kova dar naudojasi ir savo stichijos galiomis. Dažnai jie galia nenusileidžia, o kartais ir pralenkia elementalistus. Dažniausiai nešioja vidutinius, magiškus šarvus. Taip pat dažniausias ginklas - kardas, kartais skeptras. Jų galią gali padidinti magiški kardai, išraižytos kardų geležtėse magiškos runos. Skliausteliuose esantis žodis (element) reiškia, kad vietoj to žodžio bus įstatomas tautos žodis. Pavyzdžiui ugnies tautos riteris vadinsis Flame knight, tamsos tautos - Shadow knight ir t.t.

(element) Knight:
 

Shapeshifter - tai burtininkas galintis pasiversti įvairiais padarais. Jis skiariasi nuo druido, nes gali pasiversti ne vien kai kuriais gyvūnais, o ir maišytais gyvūnais, arba, pavyzdžiui jei tai ugnies tautos shapeshifter - degančiu lokiu ar kokiu kitu degančiu gyvūnu ir pan.

Shapeshifter:
 

Shifter - tai burtininkas, kuris gali keistis bet kaip(aišku, su tam tikrais limitais). Jis gali formuoti savo kūna ir pan. Taip pat jis gali keliauti per erdvę ar judinti kitus objektus per erdvę - panašiai kaip teleportacija. Kiekvienas Shifter gali trumpam pasiversti savo tautos elementu(pvz: vandens tautos shifter gali pasiversti vandeniu ir t.t.), bet taip išnaudoja nežmonišką energijos kiekį, ir galima būti pasivertus visai neilgai. Išimtis yra žvėrių tautai.

Shifter:
 

Grim Knight - tai dar vienas iš riterių ordinų. Šio ordino riteriai turi ypatingus šarvus. Šie šarvai turi ne vien ypatingas savybes, bet ir ypatingą išvaizdą. Jie kelia baimę - šarvai beveik visad juodi, šalmai apvalūs, neretai su ragais, dažniausiai tik dviejomis apvaliomis(nors ne visada) skylutėmis akims. Šalmai taip pat išpiešti taip, kad įvaro panikišką baimę net patiems drąsiausiems bei tiems, kurie iki tol buvo laikyti bebaimiais. Keisčiausia, kad šie riteriai kovoja padėdami žmonėms. Yra išgelbėję nesuskaičiuojamai daug gyvybių. Jie pasiruošę bet kada pasiaukoti, kad išgelbėtų žmogų. Kiekvienas Grim Knight yra didmeistris su skirtingu ginklu. Jų pasaulyje šiuo metu yra tik 9.

Grim Knight:
 

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://floating-island.forumlt.com
 
Kovos būdai
Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Floating Island RPG :: Pradžia :: Veikėjai-
Pereiti į: