Floating Island RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Floating Island RPG

/Textinis RPG su įvesta dice sistema. NOW OPEN./
 
rodiklisrodiklis  Latest imagesLatest images  IeškotiIeškoti  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

 

 Skills ir kiti specifiniai dalykai

Go down 
AutoriusPranešimas
Wandering Spirit
Admin
Wandering Spirit


Pranešimų skaičius : 951
Join date : 2010-02-04

Skills ir kiti specifiniai dalykai Empty
RašytiTemos pavadinimas: Skills ir kiti specifiniai dalykai   Skills ir kiti specifiniai dalykai I_icon_minitime2012-03-17, 8:13 pm

Keli dalykai kuriuos reikia žinoti prieš susikuriant sau skills:

Paprastos atakos

Naudojant paprastas atakas ridenamas vienas iš trijų dice - weak(silpnas, daugiausia gali išriedėti 4)
medium(vidutinis, daugiausia - 6) ir Strong(stiprus - daugiausia 12). Pirmame lygyje, jei jūsų ginklas naudoja weak attack, galite ridenti 3 kartus, jei medium - 2, jei strong - 1. Visa tai priklauso nuo jūsų ginklo - pavyzdžiui kūjis turėtų turėti strong attack, peiliai - weak ir t.t.


Kiekviena rūšis šiek tiek skiriasi:

weak attack - jei visi išrieda skaičiai lyginiai - ataka ignoruoja priešininko armor, jei visi nelyginiai - priešininkas pradeda kraujuoti po 2*veikėjo lygis hp per eilę.
medium attack - išriedėjus dviem po 5 arba po 6 per tą pačią ataką kitą eilę gaunami papildomi dice rolls(veikėjo lygis*1) Galioja jei ridenama ne daugiau 5 kauliukų.
strong attack - išriedėjus 10 arba daugiau kita ataka bus stipresnė(10 - (+1*veikėjo lygis) dmg; 11 - (+2*veikėjo lygis) dmg; 12 - (+3*veikėjo lygis)) Galioja jei ridenama ne daugiau 3 kauliukų.

Skills

Naudodami specialų skill apačioje post parašykite

[use:(your skill here)] ar kažkaip panašiai, kad būtų aiškiai suprantama. Naudojant paprastą ataką užtenka parašyti, kad puolėte.


Nenorėdami rinktis skill, jį galite iškeisti į stat bonus. Tai yra papildomas damage, gyvybės, energija, gynyba.

Ne kovos metu naudojami skills kainuoja tik po 2 energy, nebent būtų pasakyta kitaip.

Veikėjai gali pradėti kraujuoti, jei juos pakankamai sužeidžia tam tikrais ginklais.

Galima turėti ne daugiau 4 aktyvių skill'ų ir iki 2 pasyvių. Daugiau įmanoma turėti nebent gavus BONUS skill. Vienas iš jų turi būti stipriausias, kuris tai bus - priklauso nuo jūsų, bet jis turi būti žymiai stipresnis už kitus. Dėl jo parašykite man į PM. Jis taip pat turi turėti didelę kainą(gyvybių, energijos arba holy points). Šį tą galima minimaliai koreguoti pagal veikėją arba pasiekus aukštą lygį.

Energijos pasipildymas

Energiją bei gyvybes galima papildyti speciauliuose daugelyje miestų esančiuose pastatuose(skirtingai kiekvienai tautai).
1 Gėrio, Tamsos, Šviesos tautos ją gali papildyti šventyklose(melsdamiesi). Melstis galima ir kitur, bet tai papildo mažiau energijos ir nepildo gyvybių. Meldžiantis kartais gali būti suteiktas ir papildomas efektas iš Dievo, kuriam yra meldžiamasi.
2. Žaibo bei Vėjo tautos ją gali papildyti bokštuose(medituodami jų viršuje). Medituoti galima ir kitur, bet tai papildo labai mažai enerfijos ir gyvybių. Medituojant galima kartais pasiekti keistų efektų sustiprinančių veikėją.
3. Šalčio tauta gali pasipildyti energijos tam tikruose ledo urvuose. Žemės tautos - kai kuriuose požemiuose bei kalnuose(Medituodami, melsdamiesi arba tiesiog būdami). Tai gali daryti ir kitur, bet tada pasipildo mažiau gyvybių ir nesipildo energija. Jie turi daug mažiau šansų gauti papildoma efektą.
4. Blogio tauta pildosi gyvybių bei energijos įvairiose vietose priklausomai nuo gyventojų sluoksnio kuriam priklauso.
5. Vandens tauta pildosi energijos būdami tiesiog vandenyje arba prie vandens. Kuo jie arčiau tuo greičiau pildosi. Ugnies tauta - būdami netoli ugnies. Jie pačios ugnies nesusiurbia, o tiesiog pro ją į save pildosi energiją. Šis efektas padidėja iki maksimumo esant savo tautos teritorijoje. Kartais galimi papildomi efektai
6. Vidurinė tauta pildosi energiją priklausomai nuo klano( Greymen pasipildo energiją kiekvienu ėjimu po 1. Šį efektą jie suteikia ir visiem draugiškiem šalia esantiem veikėjam. Už tai ne kovos metu panaudoti skills jiems kainuoja daugiau - 5 energijos. Kuo daugiau Greymen vienoje vietoje, tuo greičiau jiems visiems pildosi energija. Raudonieji pildosi energiją kovodami. Mėlynieji - ne kovos metu. Gyvybes gali pasipildyti miegodami. Taip pat gali melstis arba medituoti norėdami pasipildyti ir gyvybių, bet tai turi mažą efektyvumą. Kartais galimi papildomi efektai.
7. Žvėrių tauta pildosi energiją priklausomai nuo veikėjo.
8. Beveik visi(išskyrus kelis galimus išimtinius atvejus) gali pildytis energiją bei gyvybes miegodami arba valgydami.
Galimi ir kai kurie kiti gyvybių bei energijos pildymosi būdai.
Atgal į viršų Go down
https://floating-island.forumlt.com
 
Skills ir kiti specifiniai dalykai
Atgal į viršų 
Puslapis 11
 Similar topics
-
» Pagrindiniai dalykai

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Floating Island RPG :: Pradžia :: Pradžia :: Žinynas-
Pereiti į: